.. နေမာ ဘဂ၀ေတာ ၊ နေမာ အရဟေတာ၊ နေမာ သမၼာသမၺဳဒၶႆ..

Friday, June 24, 2011

ထိသူကိုမွ ထိျခင္း . ၂

သုိ႔ေသာ္ ရဟန္းေတာ္ ေခြးလက္မွ လြတ္သြားသည္ကုိ ေကာကေခြးမုဆုိးက မေက်မနပ္ျဖစ္ေန၏၊ ေခြးမ်ား သည္ သစ္ပင္ေပၚသို႔မတက္နုိင္၍အေပၚေမာ့ကာသာ ေဟာင္၍သူတုိ႔သခင္ကုိ ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနၾက၏၊ ဘယ္ ဘက္ခုန္ေျပးေျပး မလြတ္ရေအာင္ ကြ်မ္းက်င္ေနျပီးျဖစ္ေသာ ေတာလိုက္ေခြးမ်ားက သစ္ပင္ကုိ ၀န္းရံ၍ ထားၾက၏

ေကာကေခြးမုဆိုးသည္ သစ္ပင္ေအာာက္သုိ႔ ေရာက္လာေပျပီ။လက္လွမ္း၍ မမွီတမွီ မွ်ားတံျဖင့္လွမ္းထုိးလွ်င္
ေကာင္းေကာင္းမီွနုိင္ေသာ အျမင့္ပမာဏျဖစ္ေန၏၊မုဆုိးက သစ္ပင္ေပၚ ေမာ့ၾကည့္ရင္း ၾကဳံး၀ါးလုိက္၏ သစ္ပင္ေပၚတက္ေျပး၍ ေခြးလက္မွလြတ္ေသာ္လည္းငါ့လက္မွလြတ္မည္မဟုတ္၊ ေျပာေျပာ ဆုိဆုိပင္ အသင့္ ပါလာေသာ ခ်ြန္မွ်ေအာင္ ေသြးထားေသာ မွ်ားခြ်န္ျဖင့္ ရဟန္း၏ ေျခဖ၀ါးျပင္ကုိ ထုိးဆြ ေလေတာ့၏၊ ရဟန္းေတာ္သည္ ဤသို႔ မျပဳရန္ ေတာင္းပန္ရွာ၏၊ သုိ႔ေသာ္ ေဒါသအဆိပ္မြန္ေနေသာ မုုဆုိးသည္ ရဟန္းေတာ္၏ စကားကုိဂရုမစိုက္ေခ်၊ ရဟန္းေတာ္ ပ်က္စီးေရးကုိသာေတြး၍ေတြး၍ ေျခဖ၀ါးကုိ မွ်ား ခြ်န္ျမျမျဇင့္ အားရပါးရ ထုိးဆြကာေနေတာ့၏၊

ရဟန္းေတာ္ေလးသည္ မွ်ားဒဏ္ကုိ သည္းမခံနုိင္ေတာ့၍ ဒုတိယေျခတဖက္ကုိ ေျပာင္းကာ ေအာက္သုိ႔ တြဲလဲခ်လုိက္၏၊ ယင္းေျခေထာက္ကုိလည္း မွ်ားဦးခြ်န္ခြန္ျဖင့္ထုိးဆြေနျပန္၏၊ ဤသို႔ဆိုလွ်င္ ေခြးမ်ား၀န္း ရံေနေသာ လက္ခုပ္တစ္ေဖါင္သာသာရွိ သစ္ပင္ထက္၀ယ္ ေျခေထာက္တစ္ဖက္ တြဲလဲခ်ကာေနေသာ အျပစ္ကင္းစင္ေသာ ရဟန္းေတာ္တစ္ပါး၏ ေျခဖ၀ါးကုိ ၾကမ္းတမ္းေသာ အၾကင္နာမဲ့ေသာ ရက္စက္ေသာ လူစိတ္မရွိေသာ ေသြးစြန္းေသာလက္ သူတစ္ပါးအသက္ျဖင့္ အသက္ေမြးေနေသာ ေကာကေခြးမုဆိုးက  မညွာမတာ ရက္ရက္စက္စက္ ေသြးမ်ားယုိထြက္သည့္တုိင္ အားမရႏုိင္ပဲ ဆက္ကာဆက္ကာ မွ်ားဦး ခြ်န္ခြ်န္ျဖင့္ ထုိးဆြေနသည့္ - အၾကင္နာမဲ့ ပုံရိပ္ ပန္းခ်ီကား - ကုိ စာရႈသူမ်ား ျမင္ႏို္င္ေလာက္ေပျပီ၊

ရဟန္းေတာ္၏ ေျခနွစ္ဖက္သည္ မွ်ားခ်က္ေၾကာင့္ ဓားထက္ထက္ျဖင့္ အမြမ္းခံရသလုိ အစိပ္ အမႊာမႊာ ျဖစ္ေနေပျပီး၊ ေျခဖ၀ါးျပင္မ်ားလည္း မီးျဖင့္ျမႈိက္သလုိက္ ပူေလာင္လွေပျပီး၊ ေျခဖ၀ါးျပင္မွ တစ္ဆင့္ ခႏၶာ ကုိယ္ တစ္ကုိယ္လုံးပင္ အပူဓာတ္ကား ကူးစက္လာေပျပီး၊ ရဟန္းေတာ္၏ ေတာင္းပန္စကား မုဆုိး နားမွာ လုံး၀ လုံး၀ မ၀င္ေတာ့။မွ်ားျဖင့္ထုိးဆြမႈဒဏ္ခ်က္ ကာယိကဒုကၡေ၀ဒနာ၏ထုိးနွက္ခ်က္ေၾကာင့္ မိမိ ၀တ္ရုံ ထားေသာ အေပၚရုံသကၤန္းကုိပင္ သတိမထားနုိင္ေတာ့၊ ေ၀ဒနာကုိ အလူးအလဲ ၾကိတ္မွိတ္ခံေနရ၏၊ အေပၚရုံသကၤန္းသည္ ခႏၶာကုိယ္မွေလ်ာ၍ ေအာက္သုိ႔ က်သြားသည္ကုိပင္ သတိမထားနုိင္ေတာ့၊ထုိအခါ  ေအာက္သုိ႔ေလ်ာက်သြားေသာသကၤန္းသည္ ေကာကေခြးမုဆုိးကုိလႊမ္းျခံဳလုိက္သလုိ ျဖစ္သြားေတာ့၏၊ ေတာ
လုိက္ေခြးမ်ား အျမင္မွားေလျပီး၊ ( ဤသည္မွာ ကံၾကမၼာ၏ရုိက္ခ်က္လဲ ျဖစ္နုိုင္ပါ၏၊ ) သကၤန္းက်လာ သည္ကုိလည္း ျမင္လုိက္၏၊ ယင္းသကၤန္း ေကာကမုဆုိး၏ေခါင္းမွ လႊမ္းျခဳံလုိက္သည္ကုိလည္း ျမင္လုိက္၏၊ သုိ႔ေသာ္ ေခြးမ်ား၏စိတ္ထဲ ေကာကမုဆုိးဟု မျမင္။ ရဟန္းေတာ္ က်လာသည္ဟုသာ ထင္မွတ္ၾကေတာ့၏၊

ထုိ႔အခါ မုဆုိးကုိပင္ ရဟန္းအမွတ္ ရဟန္းအထင္ျဖင့္ အားရပါးရ ကိုက္ၾက ၀ါးၾက စားၾကေတာ့၏၊ အစား ၾကဴးေသာေခြးမ်ားျဖစ္၍ အသားအေသြးအေၾကာ ဘာတစ္ခုမွ မက်န္ေတာ့ ၊ ၀ါးမရသည့္ အရုိးၾကမ္းမ်ားသာ က်န္ေတာ့၏၊ ေခြးမ်ားသည္ သကၤန္းအျပင္ဘက္သို႔ ထြက္လာၾကေပျပီ၊ သူတုိ႔သခင္ သူတုိ႔ အရွင္သည္ သူတုိ႔လက္ခ်က္ျဖင့္ ေလာကၾကီးမွ ဇာတ္သိမ္းမလွမပနွင့္ ထြက္ခြါသြားရ ေပျပီ၊ သုိ႔ေသာ္ ယင္းအျဖစ္ကုိ သူတုိ႔ မသိၾကေသးေပ၊ ယင္းအျဖစ္အပ်က္သည္ တစ္ခဏတာအတြင္း ျဖစ္ပ်က္သြားျခင္းျဖစ္၏။

ရဟန္းေတာ္သည္ အစေတာ့မွင္သက္ေနမွိ၏၊ ထုိ႔ေနာက္မွ သတိ၀င္လာ၍ အနီးရွိ သစ္ကုိင္းေျခာက္ကုိ ခ်ိဳး၍ ေခြးမ်ားကို ေခ်ာက္ပစ္ပစ္လုိက္၏၊ ထုိအခါ ေခြးမ်ားသည္ သစ္ပင္ေပၚသုိ႔ေမာ့ၾကည့္ကာ မိမိတုိ႔အရွင္ သခင္ကုိ လူမွား၍ ကိုက္သတ္မိၾကာင္း သေဘာေပါက္သြား၏ေခြးမ်ားသည္ သူတုိ႔အားကုိးရာ အရွင္သခင္ မရွိေတာ့ျပီးျဖစ္၍ ဤေနရာ ဤေဒသ၌ ဆက္လက္ေနရန္ မသင့္ေတာ္ေၾကာင္း သေဘာက္ေပါက္သည့္ အလား ေတာတြင္းသုိ႔ ေျပး၀င္သြားၾကေတာ့၏၊

ယခုမွပင္ ရဟန္းေတာ္ေလးသည္ စိတ္ေအးရေတာ့၏။ သုိ႔ေသာ္ မိမိသီလကုိ စင္ၾကယ္ေအာင္ ထိမ္းသိမ္း သည့္ သူေတာ္စင္ျဖစ္၍ မိမိသီလကုိ သံသယ ၀င္မိျပန္၍ စိတ္မေအးႏုိင္ ျဖစ္မိျပန္၏၊ ငါ၏ သကၤန္း ၾကား ေရာက္သြား၍ ဤမုဆုိးသည္ အသက္ဆုံးရႈံးရ၏၊ ယင္းသုိ႔ျဖစ္လွ်င္ငါ၏ သီလ ( သူတစ္ပါးအသက္ကုိ သတ္ ျဖတ္ျခင္း မွ ေရွာင္ၾကဥ္ေၾကာင္းျဖစ္ေသာ ကုိယ္က်င့္)တရား စင္ၾကယ္နုိင္ပါ့မလား၊ သီလ မက်ိဳး မေပါက္ မညစ္  မႏြမ္းပဲ ရွိမွ ရွိပါ့မလားဟု သံသယ ကုကၠဳစၥ မွ်ားခ်က္က ႏွလုံးသားသုိ႔ စူး၀င္လာျပန္၏၊ ယင္းမွ်ား ခ်က္ကုိ ပယ္ရွင္းေပးနုိင္သူမွာ အတုလ ဘဂ၀ါ မဟာကရုဏာရွင္ ရွင္ေတာ္ျမတ္ဗုဒၶ ပင္ ျဖစ္ပါ၏၊

ထုိ႔ေၾကာင့္ ရဟန္းေတာ္ေလးသည္ မိမိသီတင္းသုံးရာ ေတာရေက်ာင္းသုိ႔ မျပန္နုိင္ေသးပဲ ရွင္ေတာ္ျမတ္ ဘုရား သီတင္းသုံးရာျဖစ္ေသာ ေဇတ၀န္ေက်ာင္းေတာ္သုိ႔ သြားရျပန္၏၊ ရွင္ေတာ္ျမတ္ဘုရား  ထံေမွာက္သုိ႔
ေရာက္ေသာအခါ အျပစ္ေျခာက္ပါးကင္းေသာ တစ္ေနရာမွအေပၚရုံစံပယ္တင္သည္ကုိျပဳ၍ (လက္ကန္႔ေတာ့ ထုိး၍ ) ထိျခင္းငါးပါး ( တည္ျခင္းငါးပါး ) နွင့္အညီညီ က်က်နန ရွိခုိးေလ၏ ရွိခုိးျပီးေသာအခါ မိမိ၏ျဖစ္ ပုံ အေၾကာင္းစုံကုိ ေလွ်ာက္ထားေလေတာ့၏၊

ထုိအခါ ရွင္ေတာ္ျမတ္ဘုရားက အရည၀ါသီ ေတာမွီရဟန္းေတာ္ေလး၏ နွလုံးသား၌ စုိက္၀င္ေနေသာ သံသယမွ်ားခ်က္ကုိ အၾကြင္းမဲ့ ပယ္ရွားေပးေတာ္မူ၏၊ ရဟန္း အသင္၏ကိုယ္က်င့္သီလသည္ မဲညစ္ ျခင္းမရွိ စင္ၾကယ္ပါ၏၊ သင့္မွာ (မုဆုိးအား ေသေစလုိေသာ ေစတနာျဖင့္ျပဳလုပ္လြန္က်ဴးမႈ ဘာတစ္ခုမွ် မပါ၊ သကၤန္းေလ်ာက်ျခင္းမွာလည္း မိမိပေယာဂမပါ၊ ေ၀ဒနာေၾကာင့္ ခႏၶာကုိယ္လူးလြန္႔ရင္းမွ သူ႔ဘာသာ က် သြားျခင္းျဖစ္၏၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ လူသတ္မႈက်ဴးလြန္ရာ မေရာက္သည့္အတြက္ )ရဟန္းအျဖစ္မပ်က္စီးပါ၊ ထုိ မုဆိုးသည္သာ မျပစ္မွားသင့္ေသာ သူေတာ္စင္ကုိ ျပစ္မွား၍ ဤကဲ့သုိ႔ အျဖစ္ဆုိးနွင့္ ရင္ဆုိင္းတုိး ရျခင္း ျဖစ္ေပ၏၊ မိန္႔ေတာ္မူလုိက္၏၊

ထုိ႔အျပင္ ေကာကမုဆုိးသည္ ယခုမွသာ မျပစ္မွားသင့္ေသာ သူကုိ ျပစ္မွား၍ ပ်က္စီးရသည္ မဟုတ္၊ အတိတ္ဘ၀တုန္းကလည္း အျပစ္မဲ့သည့္ ကေလးငယ္မ်ားကုိ ျပစ္မွား၍ ပ်က္စီးခဲ့ဘူးေၾကာင္း အတိတ္ဇာတ္
ေၾကာင္းကုိ ျပန္ေျပာင္းေဟာျပေတာ္မူပါ၏။

အတိတ္ဘ၀တစ္ခုက ေကာကမုဆုိးသည္ ေဆးဆရာတစ္ေယာက္ျဖစ္ခဲ့၏၊ ရြာစဥ္လဲွ႔၍ ေဆးကုသေသာ္ လည္း ေဆးဖုိး၀ါးခ တစ္ျပားတစ္ခ်ပ္မွ မရေသးပဲ ရွိေန၏၊ ၀မ္းကလည္းဆာ ေဆးဘုိး၀ါးခလည္း မရေသးျဖစ္ေန၏။ ဤသုိ႔ျဖင့္ ရြာျပင္အေရာက္ ကေလးငယ္မ်ား ေဆာ့ကစားေနသည္ကုိ ျမင္ရ၏၊ အနီးရွိ သစ္ေခါင္းတြင္း ေခါင္းထြက္ကာ အိပ္ေနေသာ ေျမြဆုိးတစ္ေကာင္ကုိလည္း ျမင္ေနရ၏၊ ကေလး ငယ္မ်ား ကုိ ေျမြကုိက္ ေစကာ ေဆးကုေပးျခင္းျဖင့္ ေဆးဘုိး၀ါးခရရန္ ၾကံေန၏၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ ကေလးငယ္ မ်ားထံ သြားကာ ကေလးတုိ႔ ဟိုသစ္ပင္ၾကားထဲကေခါင္းထြက္ေနတာ သာဠိကာ ငွက္ေပါက္ျဖစ္တယ္၊ ဖမ္းယူ ၾကပါ လားဟု ခုိင္းေလ ေတာ့၏သြက္လက္ဖ်တ္လတ္ေသာ ကေလးတစ္ေယာက္က လက္ျမန္ေျချမန္ျဖင့္ သစ္ ပင္ေပၚတက္၍ေျမြ၏လည္ပင္းမဲျမဲကုိင္၍ ဆြဲထုတ္လုိက္ေသာအခါ ေျမြမွန္းသိ၍အာ္ ဟစ္ျပီး  ေဆးဆရာ ထံသို႔ လႊင့္ပစ္လုိက္၏ ေျမြဆုိးသည္ ေဆးဆရာ၏ခါးကုိ ရစ္ပတ္၍ ျမံျမန္စြာ ကုိက္ခဲေလေတာ့၏၊  ေဆး ဆရာသည္ ထုိေနရာ၌ပင္ အသက္ဆုံးရႈံးသြားရေတာ့၏၊

ရွင္ေတာ္ျမတ္ဘုရားသည္ အတိတ္နွင့္ပစၥဳပၸန္ ျဖစ္ရပ္နွစ္ခု အေျခချံပဳ၍ - အျပစ္မဲ့သူ မျပစ္မွားသင့္သူမ်ားကုိ
ျပစ္မွားမိလွ်င္ မိမိသာ ပ်က္စီးတတ္ေၾကာင္း ဓမၼလမ္းညြန္တစ္ခု စုိက္ထူမႈ ျပဳေတာ္မူခဲ့ပါ၏။
        ေယာ ဗာေလာ အၾကင္လူမုိက္သည္၊ အပၸဒု႒ႆ - မျပစ္မွားအပ္ေသာ၊ သုဒၶသ - စင္ၾကယ္ေသာ။  အနဂၤဏႆ - ကိေလသာမရွိေသာ၊ နရႆ ေပါသႆ - ရဟႏၱာပုဂိၢဳလ္အား၊ ဒုႆတိ ျပစ္မွားအံ့၊ပဋိ ၀ါတံ ေလညာသုိ႔ ၊ ခိတၱံ - ပစ္အပ္ေသာ ၊ သုခုမာေလာ - သိမ္ေမြ႔ေသာ၊ရေဇာ - ျမဴသည္ ၊ တေမ၀ - ထုိပစ္ တတ္ေသာသူသုိ႔သာလွ်င္ ၊ ပေစၥတိဣ၀ - ေရွ ႔ရႈလာသကဲ့သုိ႔ ၊ တေမ၀ဗာလံ - ထုိျပစ္မွားေသာ သူသုိ႔ သာလွ်င္၊ ပါပံ - မေကာင္းမႈအက်ဳိးသည္၊ ပေစၥတိ-ေရွးရႈလာ၏။

                               ျပစ္မွားျခင္းေဘး ကင္းေ၀းၾကပါေစ..
                                                                                             ေကာင္းသစ္

No comments:

Post a Comment