.. နေမာ ဘဂ၀ေတာ ၊ နေမာ အရဟေတာ၊ နေမာ သမၼာသမၺဳဒၶႆ..

Wednesday, April 13, 2011

ဘာ၀နာျဖင့္ ေပ်ာ္ေမြ႔ျခင္း

ရန္ကုန္တုိင္း အင္စိန္ၿမိဳ႕နယ္ ၊ မဟာစည္ၾသ၀ါဒခံ ေညာင္ကန္ေအး သာသနာ့ရိပ္သာ၌
သၾကၤန္ကာလ တရားဘာ၀နာျဖင့္ ေပ်ာ္ေမြ႔ေနၾကေသာ ေယာဂီသူေတာ္စင္မ်ား







တရားအလွဴသည္ အလွဴအားလုံးကုိ ေအာင္ႏုိင္၏၊ တရားအရသာသည္ အရသာအားလုံးကုိ
ေအာင္ႏုိင္၏၊ တရား၌ ေမြ႕ေလွ်ာ္ျခင္းသည္ ေမြ႕ေလွ်ာ္ျခင္းအားလုံးကုိ ေအာင္ႏုိင္၏၊
တဏွာကုန္ရာ အရဟတၱဖုိလ္သည္ အလုံးစုံ ဆင္းရဲကုိ ေအာင္ႏုိင္၏၊( သကၠပဥွ၀တၳဳ ) ။

တရားတည္းဟူေသာ နွစ္သိမ့္မႈ ပီတိအရသာကုိ ေသာက္ရသူသည္  ဆိတ္ျငိမ္ရာ၌ရေသာ
(တရား)အရသာကုိလည္းေကာင္း၊ ကိေလသာ အပူျငိမ္းရာ နိဗၺာန္၏အရသာကုိ ေသာက္ရ
ေသာေၾကာင့္ ပူပန္မႈ ကင္း၏၊ မေကာင္းမႈမွလည္း ကင္း၏။ ( တိႆေတၳရ ၀တၳဳ) ။

ပန္းထိမ္သည္သည္ ေရႊ၏အညစ္အေၾကးကုိ တေျဖးေျဖး ထုတ္သကဲ့သုိ႔ ပညာရွိသည္ အစဥ္
သျဖင့္ မိမိ၏အညစ္အေၾကးကုိ အနည္းငယ္ အနည္းငယ္ အခြင့္ရတုိင္း အခြင့္ရတုိင္း (ရာဂ -
စေသာ အညစ္အေၾကးကုိ ) ထုတ္ပယ္ရာ၏၊ (အညတရ ျဗဟၼဏ၀တၳဳ ) ။

အၾကင္အခါ ရုပ္နာမ္သခၤါရအားလုံးတုိ႔သည္ အျမဲမရွိကုန္ဟု ၀ိပႆနာပညာျဖင့္ ရႈျမင္နုိင္၏၊
ထုိအခါ ရုပ္နာမ္ဓမၼ သခၤါရဟူေသာ ဒုကၡ၌ ျငီးေငြ႔၏၊ ဤျငီးေငြ႔ျခင္းသည္ ကိေလသာစင္ၾကင္ရာ
နိဗၺာန္၏ အေၾကာင္းျဖစ္၏၊ (အနိစၥလကၡဏ၀တၳဳ )။

အၾကင္အခါ ရုပ္နာမ္သခၤါရအားလုံးတုိ႔သည္ ဆင္းရဲကုန္၏၊ဟု ၀ိပႆနာပညာျဖင့္ ရႈျမင္နုိင္၏၊
ထုိအခါ ရုပ္နာမ္ဓမၼ သခၤါရဟူေသာ ဒုကၡ၌ ျငီးေငြ႔၏၊ ဤျငီးေငြ႔ျခင္းသည္ ကိေလသာစင္ၾကင္ရာ
နိဗၺာန္၏ အေၾကာင္းျဖစ္၏၊ (ဒုကၡလကၡဏ၀တၳဳ )။

အၾကင္အခါ သဘာ၀တရားအားလုံးတုိ႔သည္ အတၱမဟုတ္ကုန္၏၊ဟု ၀ိပႆနာပညာျဖင့္ ရႈျမင္နုိင္၏၊
ထုိအခါ ရုပ္နာမ္ဓမၼ သခၤါရဟူေသာ ဒုကၡ၌ ျငီးေငြ႔၏၊ ဤျငီးေငြ႔ျခင္းသည္ ကိေလသာစင္ၾကင္ရာ
နိဗၺာန္၏ အေၾကာင္းျဖစ္၏၊ (အနတၱလကၡဏ၀တၳဳ )။

ကမၼ႒ာန္းအာရုံ၌ အားထုတ္မႈ လုံံံ႔လေၾကာင့္ ပညာျဖစ္ပြါး၏၊ အားထုတ္မႈ လုံ႔လမရွိျခင္းေၾကာင့္ ပညာ
ကုန္ခမ္း၏၊ ပညာျဖစ္ပြါးျခင္း ပညာဆုတ္ယုတ္ျခင္း၏ ဤခရီးလမ္းနွစ္သြယ္ကုိ သိ၍  အၾကင္လမ္းျဖင့္
ပညာတုိးပြါး၏၊ ထိုလမ္းျဖင့္ မိမိကုိယ္ကုိ သိမ္းသြင္းရာ၏။(ေပါ႒ိလေတၳရ၀တၳဳ )။

No comments:

Post a Comment